وبلاگ ایران ناتی

مراحل سابمیت مدارک برای وت اسس (VETASSESS)

مراحل سابمیت مدارک برای وت اسس (VETASSESS)

وت اسس (VETASSESS) بزرگ‌ترین سازمان ارزیابی مهارت در استرالیا است. بسیاری از متخصصانی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند، باید توسط این سازمان مورد ارزیابی قرار بگیرند. تایید یا رد مهارت و دانش تخصصی افراد، مبنای اعطای ویزای کاری استرالیا به متقاضیان است. بیش از 360 موقعیت شغلی توسط این سازمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. برای این منظور شما باید اسناد و مدارکی را متناسب با نوع شغل خود در سایت اختصاصی وت اسس سابمیت کنید. این فرآیند در 4 گام انجام می‌شود که عبارت‌اند از:

انتخاب و معرفی شغل

در گام اول باید شرایط احراز و استخدام شغل مد نظر خود را پیدا کنید.

بررسی شرایط شغل

در گام دوم باید به بررسی مهارت‌های تخصصی شغل مورد نیاز بپردازید. سپس باید به دنبال انطباق بین مهارت‌ها و تجربیات شخصی با شغل مد نظر بروید.

آماده‌سازی برای ارائه درخواست

در گام سوم باید مدارک و اسناد مورد نیاز برای ارسال درخواست ارزیابی به وت اسس را متناسب با ردیف شغلی مد نظر آماده کنید.

ثبت درخواست آنلاین

در گام چهارم باید درخواست خود را به صورت آنلاین از طریق وب سایت وت اسس ثبت کنید. در این مرحله لازم است که برخی از اسناد و مدارک را بارگذاری کنید.

سخن پایانی

با پشت سر گذاشتن مراحل فوق، فرآیند ارزیابی درخواست شما از سوی سازمان وت اسس آغاز می‌شود. اگر به هر دلیل شرایط مورد نیاز برای استخدام در موقعیت شغلی مد نظر را احراز نکنید، نامه‌ای برای شما صادر می‌شود که در آن دلایل رد درخواست ذکر می‌گردد. در صورت اعتراض می‌توانید درخواست بررسی مجدد را به کارشناسان سازمان وت اسس ارسال کنید. پس از دریافت موافقت نامه از سازمان وت اسس، می‌توانید برای دریافت ویزای کاری استرالیا اقدام کنید.